Μέθοδος Pilates

Δημιουργός της μεθόδου είναι ο Joseph Pilates. Το Pilates είναι μια μέθοδος που συνδιάζει τις ανατολικές φιλοσοφίες με τη δυτική άσκηση. Βασίζεται στη συνεχόμενη αναπνοή, τη ροή της κίνησης, την ακρίβεια των κινήσεων, τη συγκέντρωση του νου στο σώμα. Βασικός σκοπός του Pilates είναι η αρμονία και η αποβολή του καθημερινού στρες. Είναι μια γυμναστική που δεν κουράζεσαι και δεν ιδρώνεις χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά: είναι ο τρόπος που κάνεις τις ασκήσεις που δεν χρειάζεται να καταπονήσεις το σώμα σου.

Πώς λειτουργεί

Το Pilates γυμνάζει την σπονδυλική στήλη , τον βασικό άξονα του σώματος μας, δίνοντας ευλυγισία και στήριξη. Με τη γυμναστική αυτή χάνεις πόντους και το σώμα μακραίνει, οι μύες δυναμώνουν (χωρίς να φουσκώνουν) ξαναβρίσκοντας τη σωστή στάση του σώματος.

Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν γίνονται ως δια μαγείας . Πρώτα πρέπει να μάθεις πως να αναπνέεις σωστά για να ενεργοποιηθούν οι βαθύτεροι κοιλιακοί μυς. Αρχίζει να χτίζεται το σώμα από μέσα προς τα έξω . Για να γίνει αυτό δεν χρειάζεσαι πενήντα κοιλιακούς αλλά δέκα και σωστούς, και για να γίνει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιείς το μυαλό σου όταν γυμνάζεσαι. «δεν ανεβοκατεβάζεις απλώς τα χέρια πάνω κάτω», υπάρχει μια φιλοσοφία πίσω από αυτό.

Διαδικασία Μαθήματος

Το μάθημα συνήθως διαρκεί από 50-55 λεπτά. Περιλαμβάνει ασκήσεις εδάφους (σε στρώματα ) και στη συνέχεια ο κάθε ασκούμενος συνεχίζει την εκγύμναση στα ειδικά διαμορφωμένα μηχανήματα της μεθόδου (Reformer, Cadillac, Wunda κ.α) ανάλογα με τις ανάγκες του σώματός του.

Copyright © 2016, Mindpilates. All Rights Reserved | Created by Silent Creations